Michał Sadowski. FOT. MIECZYSŁAW MICHALAK
Brand24 na 391. miejscu w rankingu Deloitte
Obecność powyższych firm w rankingu nie jest zaskoczeniem, ponieważ znalazły się one w październikowej edycji rankungu "Deloitte Technology Fast 50 Central Europe". Nowością jest natomiast Brand24, który zajął 391. miejsce i odnotował 303-proc. wzrost. Z ich narzędzia do monitorowania internetu korzysta ponad 2000 klientów z 86 krajów. W ciągu ostatniego 2,5 roku, firma urosła czterokrotnie pod względem miesięcznych przychodów oraz trzykrotnie pod względem liczby klientów.
ZOBACZ TEŻ: 19 polskich firm w rankingu najszybciej rozwijających się spółek. Wśród nich 3 z Wrocławia
- Miniony rok był dla nas przełomowy. Udowodniliśmy, także sobie, że możemy szybko i w skalowalny sposób rosnąć nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Z każdej wydanej na pozyskanie klienta złotówki, generujemy 5 zł. Bez wychodzenia z naszych polskim biur zaczęliśmy zdobywać klientów w USA, Japonii, Meksyku, Argentynie, Tajlandii i wielu innych. W oparciu o powyższe wyniki udało nam się pozyskać 3,5 mln zł, dzięki którym w najbliższe 1,5 roku planujemy dwukrotnie zwiększyć nasz dział programistyczny. W ten sposób, będziemy wprowadzać nowe funkcje narzędzia szybciej niż kiedykolwiek - informuje Michał Sadowski, założyciel Brand24.
Z usług wrocławskiej firmy korzystają m.in. Ikea, Carslberg, Tauron, Leroy Merlin i Discovery Channel. W 2015 r. posłużył się nim także Biały Dom, a konkretnie biuro ówczesnej pierwszej damy USA Michelle Obamy, przy jednej z kampanii edukacyjnych. Brand24 zamierza w tym roku wejść na NewConnect, aby pozyskać dalsze środki na rozwój firmy.
Wszystkie komentarze