We Wroclavii zawisło pierwsze w Polsce interaktywne lustro. Pomaga klientom wybrać idealny produkt bez wychodzenia z przymierzalni.

W sklepie Nike, którego operatorem jest firma Adrenaline.pl w galerii Wroclavia zawisło pierwsze w Polsce interaktywne lustro.

Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą samodzielnie dobrać produkt dopasowany do ich potrzeb. Producentem lustra jest firma Abyss Glass.

– Największą zaletą naszego lustra jest możliwość wchodzenia w interakcję z klientami. Przykładając kod kreskowy wybranego produktu do czytnika, system w kilka sekund go wyszukuje, wyświetlając informacje na jego temat na fakturze lustra. Jeśli po przymierzeniu produkt okaże się zły, klient bez wychodzenia z przymierzalni może wezwać obsługę sklepu i poprosić o inny – tłumaczy Gabriela Szymańska, jedna z ekspedientek salonu Nike we Wroclavii.

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.

Więcej
    Komentarze
    Kupuję portki.
    Portki okazują się za ciasne, bo rozmiarówka mała jakaś, chyba z chińskiej dupy wzięta.
    I co, to lustro przyniesie mi inne portki?
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Byłem w sklepie Nike w galerii, lustro jest Mega. Zawsze mnie trochę irytowało wychodzenie z przymierzalni, a tak elegancko dostaje ubranie od obsługi.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0