Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    Nowe Cuprum to za mało. Porządnej zabudowy wymaga ulica Legnicka aż do placu Strzegomskiego. Południowa pierzeja ulicy to liche pawiloniki i kilka biedniutkich bloków z lat sześćdziesiątych. Północna pierzeja też nie prezentuje się lepiej. Ale to już zmartwienie architektów...
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    W "przyszłości" - i to jak najszybciej - na pl. Jana Pawła powinien powstać wygodny, tani parking. Plac ten jest naturalnym zakończeniem szybkiej trasy samochodowej, jaką jest ulica Legnicka. Należałoby zachęcać udających się do centrum zmotoryzowanych mieszkańców zachodniej części aglomeracji, by tam pozostawiali samochody. To zmniejszyłoby ruch na ulicy Ruskiej, Kazimierza Wielkiego i ogólnie wokół Rynku.
    @dzielanski
    Absurd! P+R robi się na obwodnicach miast, a dalej komunikacja miejska.

    Na Legnickiej należy zwiększyć przepustowość KM i zastąpić niedogodne przejścia nad- i podziemne takimi, które pozwalają na szybkie i wygodne przesiadanie i przekraczanie tej trasy (tj. naziemne).

    Należy zastępować transport samochodowy w mieście wydajniejszą KM, a nie zachęcać do ładowania się większej liczby aut jak najbliżej centrum.

    Budując duży parking tak blisko centrum zaczopuje się rozlewanie intensywnej zabudowy z centrum na zachód, bo dalej już będą tylko bariery nie do przejścia, hałas aut i smród spalin.

    Naturalnym miejscem na taki P+R są okolice Magnolii i dworca Mikołajów. Stamtąd mógłby jechać szybki tramwaj do centrum przesiadkowego na JP2.
    już oceniałe(a)ś
    5
    0