MARCIN STĘPIEŃ
1 z 20
Miejsce 20
Uniwersytet Łódzki - 68 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
2 z 20
Miejsce 19
Politechnika Łódzka - 70 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
JĘDRZEJ NOWICKI
3 z 20
Miejsce 18
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza - 72 punkty.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
Fot. Wojciech Kardas / Agencja Wyborcza.pl
4 z 20
Miejsce 17
Uniwersytet Mikołaja Kopernika - 72 punkty.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
Fot. Grzegorz Celejewski / Agencja Wyborcza.pl
5 z 20
Miejsce 16
Politechnika Śląska w Gliwicach - 72 punkty.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
ANNA LEWAŃSKA
6 z 20
Miejsce 15
Uniwersytet Śląski w Katowicach - 74 punkty.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
Fot. Mieczysław Michalak / Agencja Wyborcza.pl
7 z 20
Miejsce 14
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich - 74 punkty.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
%Fot. Tomasz Pietrzyk / Agencja Wyborcza.pl
8 z 20
Miejsce 13
Uniwersytet Wrocławski - 75 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
LUKASZ OGRODOWCZYK
9 z 20
Miejsce 12
Politechnika Poznańska - 75 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
TOMASZ STAA'CZAK
10 z 20
Miejsce 11
Uniwersytet Medyczny w Łodzi - 76 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
BARTOSZ BA??KA
11 z 20
Miejsce 10
Politechnika Gdańska - 77 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
ADAM STĘPIEŃ
12 z 20
Miejsce 9
Szkoła Główna Handlowa - 77 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
PIOTR SKÓRNICKI
13 z 20
Miejsce 8
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego - 77 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
KORNELIA GLOWACKA-WOLF
14 z 20
Miejsce 7
Politechnika Wrocławska - 78 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
Fot. Katarzyna Bednarczyk / Agencja Wyborcza.pl
15 z 20
Miejsce 6
Akademia Górniczo Hutnicza - 80 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
BARTOSZ BAŃKA
16 z 20
Miejsce 5
Gdański Uniwersytet Medyczny - 81 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
KUBA ATYS
17 z 20
Miejsce 4
Uniwersytet Warszawski - 81 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
istockphoto.com
18 z 20
Miejsce 3
Politechnika Warszawska - 81 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
ADAM STĘPIEŃ
19 z 20
Miejsce 2
Warszawski Uniwersytet Medyczny - 81 punktów.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
JAKUB PORZYCKI
20 z 20
Miejsce 1
Uniwersytet Jagielloński - 83 punkty.
Ankietowani oceniali uczelnie w pięciu kategoriach:
- renoma ('To prestiżowa uczelnia')
- referencje ('To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym')
- atmosfera medialna ('O tej uczelni mówi się źle w mediach')
- zaangażowanie społeczne ('Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa')
- postrzeganie perspektyw zawodowych ('Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy')
Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.
Wszystkie komentarze