Więcej
    Komentarze
    a co z rewolucyjnym tramwajem plus ?
    już oceniałe(a)ś
    20
    1
    "O powołaniu Wrocławskiej Kolei Aglomeracyjnej mówi się od wielu lat." Mówi się od 30 lat i tyle w temacie. Trzydzieści lat to zmiana pokoleniowa. A co się zrobiło? Zdewastowało świebodzki,unieruchomiono wspomniane połączenie północne do Jelcza, Sobótki. Obwodnica towarowa niewykorzystana. Pomijam liczne odcinki kolei na Dolnym Śląsku które całkowicie zniknęły i nie ma szans na restytucję np. Dzierżoniów-Piława. Załóżmy optymistycznie, że w końcu za 10 lat wszystko to ruszy. 40 lat summa sumarum, nie ma się czym chwalić.
    @balajanek dodaj linie do Sobotki...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @balajanek "Załóżmy optymistycznie, że w końcu za 10 lat wszystko to ruszy." Za 10 lat? To jest już hurraoptymizm.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Gdy Łódź chodziła za koleją to Dutkiewicz dreptał za ESK. Zapraszam do teatru zamiast pociągu.
    już oceniałe(a)ś
    14
    3
    Problem jest w tym że to państwo jest grabiące wszystko co się da. Dlaczego w Pradze i mniejszych miastach to jest możliwe bo nie jest tak złodziejsko dokonywany podział pieniędzy. Dlaczego w Krakowie PKP ma zamiar wydać 1,5 mld i dlaczego ta spółka jest takim szkodnikiem w naszym regionie. Dutkiewicz nie dość że zmarnował około 1 mld na swoje pomysły ( bez stadionu) to nie może sie dogadać z dziwakami z Pkp. Tymczasem Wro powinien wziąć przykład z Pragi a szczególnie z Salsburga, Tyrolu, Mediolanu,Drezna-szczególnie Drezna i wydać około 2 mld na to i to z własnego budżetu. W tym kraju umiesz liczyć licz na siebie
    już oceniałe(a)ś
    14
    3
    I co tu komentować? To po prostu różnica w poziomie cywilizacji.
    @indywidualismus Czy Trójmiasto, Warszawa, Łódź i Kraków* to też różnica w poziomie cywilizacji? --- * nieumieszczony na slajdach, ale też buduje swoją SKM-kę, pod nazwą Szybka Kolej Aglomeracyjna
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Kolej aglomeracyjna we Wrocławiu już powstaje i nie zgodzę się z nikim, kto twierdzi inaczej. Oto dowód: - wyremontowano i doprowadzono do kwitnącego stanu połączenie z Trzebnicą - uruchomiono i konsekwentnie zwiększa się kursy (od jutra 5 zamiast 4) do świdnicy i Dzierżoniowa - zwiększono liczbę połączeń do Legnicy i dalej do Boleslawca (18 par pociągów dziennie). Jeszcze niedawno było 10 połączeń - zwiększono liczbę połączeń do Wałbrzycha - Wprowadzono od tego sezonu aglomeracyjne połączenie z Rawiczem - wybudowano przystanki miejskie na Grabiszynie i Różance, kolejne (Szczepin i Gądów) w planie - włączono do planu siedmioletniego północne połączenie z Jelczem (przez Sołtysowice) c.b.d.u. Oczywiście jest jeszcze wiele do zrobienia i wierzę, że mimo takich rządów jakie mamy (nic na szczęście nie jest wieczne) będzie to dalej konsekwentnie robione. Pozdrawiam.
    już oceniałe(a)ś
    13
    8
    No prosze a pomineliscie Stog w Kopenhadze ? Pociagi miejskie co 10 minut (czasami nawet 5) i wszystkie linie sa bezkolizyjne. Nie ma ani jednego przejazdu kolejowego.
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    a w Warszawie za jedyne 5 miliardów wykopali tunel pod metro, który jest równoległy (500 metrów dalej ?) od istniejącego od kilkudzieisęcu lat tunelu kolejowego idącego przez całą Warszawę. A z Bemowa na Służewiec nadal nie ma jak dojechać
    już oceniałe(a)ś
    4
    1