mat. prasowe
Starsze galerie walczą o klienta
Wroclavia to spora konkurencja dla pobliskich Arkad Wrocławskich. Najwyraźniej właściciele centrum handlowego dostrzegli to zagrożenie, ponieważ prowadzą przebudowę. Galeria zmieniła swoje logo oraz stronę internetową. Modernizuje także toalety i chce odświeżyć wygląd centrum.
Powierzchnie wspólne mają być bardziej nowoczesne, pojawi się nowe oświetlenie, a elementy małej architektury, np. ławki, mają zostać wymienione na nowe. Arkady Wrocławskie będą miały także powiększoną strefę restauracyjną.
- W kontekście zachodzących i planowanych w naszym centrum zmian, mam nadzieję, że dostosowywanie naszego obiektu do rosnących oczekiwań rynkowych sprawi, że będzie ono miejscem przyjaznym i komfortowym, zarówno dla naszych klientów, jak i najemców - mówi Krzysztof Szargawiński, członek zarządu Arkad Wrocławskich SA.
Wszystkie komentarze
P.S. W tekście powinno być jeszcze "galeriami handlowymi", bo przecież nie chodzi w nich o sztukę...