Więcej
    Komentarze
    Mydlenie oczu
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Plany, plany, plany. Gdzie obwodnica środmiejska, domknięta? Gdzie parkingi PR na pętlach komunikacji? gdzie linie tramwajowe, nowe linie autobusowe? Gdzie zwiększona częstotliwość kursowania? gdzie węzły przesiadkowe z prawdziwego zdarzenia a nie ta parodia, jaką się robi? Gdzie są miejskie miliony, setki milionów, utopione w kopaczy, w raty za stadion, w dęte imprezy? Dutkiewicz, Ty zarządzasz miastem czy za MOJE PIENIĄDZE GNOJU realizujesz swoje megalomańskie wizje?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    został tam postawiony aby mu walnąć świtsrocię jaki to z onego garniakowego miłowaciel prostego człeka który jeżdzi komunikacją zbiorową , bo tak na co dzień to owy pon wozi swój nie proletariacki zad blaszanką a w wolnych chwilach zajmuje się rozwalaniem części składowych tej że komunikacji wracając z imprez których nie było bo SZANOWNY JUBILAT HENRYK w tym czasie przebywał w Henrykowie i nie był obecnym we wrocku po za tym przepisy ruchu drogowego nie dotyczą onego bo on być pon tej miejskiej osady
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    czy ten łysy korkowicz w garniturze wsiada czasem do tramwaju, czy tylko tak do zdjęcia?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Tak, Kokoszkiewicz, wiecej rowerów. Więcej paraliżowania ruchu w mieście, więcej świateł, zwężeń, ograniczeń, więcej tak debilnych rozwiązań, jak te gotowane pod dworcem PKP. Na wieki pozostaniemy stolicą korków i smogu. Rowery są najważniejsze.
    @miejski_aktywista Widać za mało jeszcze korków, żebyście zrozumieli, że czasem trzeba skorzystać też z innych środków lokomocji...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil nie, czechofil, doskonale wiesz, że nie, tylko szczujesz i trollujesz dla przyjemności. Wrocław nie ma komunikacji miejskiej, Wrocław nie ma obwodnicy środmiejskiej, Wrocław nie ma parkingów PR na pętlach komunikacji, Wrocław nie daje żadnej alternatywy dla samochodów. A rowerek, wybacz, nigdy nie był i nigdy nie będzie podstawowym środkiem komunikacji w mieście a jedynie uzupełnieniem dla nielicznych. Ilu ich realnie jest, widać dziś na ulicach.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @miejski_aktywista Wrocław nie ma komunikacji miejskiej? To czym ja od sylwestra jeździłem do pracy? Nie wiedziałem, że linii 148 nie obsługuje MPK, dzięki że mnie oświeciłeś...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil Wrocław nie ma komunikacji miejskiej. jak powinna wyglądać taka komunikacja w mieście, powinieneś zobaczyć, tylko trzeba tu i tam pojechać.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @miejski_aktywista Tak się składa, że w paru miastach z dobrą komunikacją miejską na świecie byłem i faktycznie Wrocław odstaje od nich w tej materii w sposób diametralny. Wynika to z tego, że władze tego miasta jeszcze do niedawna stawiały praktycznie tylko na komunikację indywidualną, praktycznie większość środków finansowych przeznaczając na potrzeby kierowców samochodów. Do czego to doprowadziło, widać doskonale dzisiaj. Ilość aut osobowych przekroczyła w tym mieście liczbę krytyczną, a korki w centrum tworzą się już nawet w dni wolne od pracy. Problem w tym, że kiedy miasto zaczęło próbować tę tendencję odwracać (wydzielanie torowisk, malowanie pasów rowerowych na jezdni), kierowcy zaczęli się przeciwko temu buntować. To jak ma we Wrocławiu sprawnie działać komunikacja zbiorowa, kiedy sami wrocławianie się przeciwko jej rozwojowi buntują?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil co to za bełkot... władze miasta stawiały na samochody.... gdzie, kiedy, jak? masz obwodnice dla tych samochodów? masz parkingi PR? masz wyremontowane ulice: Powstańców, Zaporoską, Gajowicką, Poznańska i sto innych, będących wstydem miasta? Rzecz w tym, że miasto na nic nie stawiało., Postawiło milard złotych na stadion i setki milionów na niezliczone idiotyczne wodotryski...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @tay2 Gądowianka, Most Milenijny z nową częścią OŚ, Żmigrodzka, Lotnicza, Klecińska z estakadą nad torami, drugi Most Warszawski, most łączący al. Piastów z Racławicką, gruntowne remonty Krakowskiej, Pułaskiego, Curie-Skłodowskiej, pl. Grunwaldzkiego, Strzegomska od ronda Pileckiego do Gądowianki oraz remonty nawierzchni setek ulic we Wrocławiu, włącznie z tą, na której mieszkam, a która otrzymała nową, bitumiczną nawierzchnię. Musisz być jeszcze bardzo młodym człowiekiem, bo nie pamiętasz, jak fatalny był stan ulic do 1989 roku. Wrocław miał największą ilość jezdni ze zdezelowanej granitowej kostki ze wszystkich miast w Polsce. Było to wynikiem kompletnego olania naszego miasta przez władze centralne, które uważały inwestowanie w poniemieckie miasto za bezsens. Spowodowało to, że musimy teraz nadrobić pół wieku zaniedbań, co w tak krótkim czasie jest fizycznie niewykonalne (o finansach nie wspomnę). Odpowiesz, że można było zrobić więcej i tu się zgodzę, ale gdyby wszystko ludzkości wychodzi, to żylibyśmy w nierealnym, idealistycznym świecie. Stadion to faktycznie problem, ale kto mógł w 2007 roku przewidzieć, że będzie on tyle kosztował i że będzie generował takie straty? Podejrzewam, że nawet najwybitniejsi wrocławscy ekonomiści tak się zachłysnęli sukcesem zdobycia prawa do goszczenia ME, że nawet oni nie wiedzieli, jak to wszystko się dalej potoczy...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @miejski_aktywista Co tu komentować. Jak ktoś jest cymbałem to myśli ze korki będą mniejsze gdy rowerzyści zaczną jeździć autami.Natomiast każdy idiota myśli ze gdy aut przybywa 7% rocznie to korki będą sie zmniejszać. Liczne wpisy idiotów z aut są najlepszy przykładem że jest pilna potrzeba separowania ludzi od tychże .Zgodzę się z tobą, że na obecnym etapie rowery są najwalniejsze bo to optymalne inwestycje czyli najtańsze i najszybciej sie spłacające. Rowery idealnie omijają problemy z korkami z parkowaniem ze smogiem czy z zapóźnieniami w KZ. Mógłbym powiedzieć dlaczego tyle ograniczeń jest wprowadzanych ale mógłbyś sto wziąć do ciebie i zalać sie pianą. Zmiany są skutkiem zachowań kierowców. Nie ma co pisać szczegółowo ale z kazdym rokiem będzie coraz mniejszy sens pchać się autem do zakorkowanego centrum. zresztą ani centrum nie projektowano na tak duży ruch ani auta nie wymyślono aby sie nim toczyć w korkach. Ponieważ używam auta do pracy jestem za wprowadzeniem opłat za wjazd do centrum oraz dopasowanie cen parkowania aby o każdej porze część miejsc była wolna.Co do smogu to nie ma sie co dziwić ze jest duży skoro mamy 2 razy więcej aut niż w Berlinie i 3 razy więcej niż w Kopenhadze.Zaś ludzie wydający pieniądze na benzynę nie mają pieniędzy na dobry opał. W Budapeszcie maja dobry sposób na smog.Zakazują jazdy połowie aut .Przy okazji znikają korki. To jest też dobry sposób na leczenie uzależnienia od auta.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    tak, poprosimy więcej rowerów. ostatnio codziennie cudem mijam dwóch- trzech cyklistów jadących nocą/o zmierzchu bez żadnych świateł, albo małym LEDem, który widoczny jest z odleglości 15 cm. oczywiscie, obowiązkowo rowerzyści ubrani sa na czarno.
    @qwerfvcxzasd2 Tak, ja proszę więcej rowerów, bo nie smrodzą i nie zabijają innych uczestników ruchu drogowego. Poza tym dziś ok. 3.00 naliczyłem na Strzegomskiej tylko 3 auta, to może zamkniemy w nocy tę ulicę dla samochodów? No i przejścia dla pieszych też zamykajmy, bo przecież w nocy ludzie w większości śpią, a nie chodzą po ulicach...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    jesli ten typ wyzej cudem mija rowerzystow to proponuje juz sprzedac samochod i nie powodowac zagrozenia w miescie, gdzie wszystkie ulice sa oswietlone w nocy..
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil "Od prawie dekady nie było we Wrocławiu potrącenia w nocy rowerzysty bez oświetlenia". To już akurat jest wierutne kłamstwo.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @kiker1 Zdziwiony? W nocy ruch radykalnie się zmniejsza, zarówno samochodowy jak i rowerowy. Stąd tylko ledwo ponad 1 procent wypadków z udziałem rowerzystów ma miejsce o tej porze doby. Poza tym we Wrocławiu większość ulic jest oświetlona przez latarnie, co powoduje, że lampki są właściwie tylko symbolicznym dodatkiem, praktycznie nie mającym wpływu na zwiększenie bezpieczeństwa rowerzysty. Ale cyklofobów nie przekonasz - jazgotliwa mantra o braku lampek trwa od wielu lat i żadne fakty ani logiczne argumenty nie są w stanie jej przerwać...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil A moja kuzynka w październiku zderzyła się w nocy z nieoświetlonym rowerzystą na Augustowskiej. Więc nie kłam, że nie ma takich kolizji. To, że lampki są symbolicznym dodatkiem - zgadzam się. I będzie to trwało tak długo, jak długo nie stworzy się przepisów opisujących precyzyjnie, w kandelach, jakie światła powinny mieć rowery. Póki co za oświetlonego uważa się nawet pajac z przypiętym do plecaka 5-ledowym światełkiem na dwie bateryjki AAA.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil co to za brednie? sam widziałem dwie takie akcje w listopadzie, między 17 a 20, kiedy jest szaruga, jescze nie ciemno ale już nie jasno. Co to za dziwne infromacje przytaczasz, śmierdzący trollu, zakało forum, który spędzał tutaj kiedyś nawet święta (!!!) szczując na kierowców? Ty nieszczęśliwa, zgniła gnido, mendo, parszywy prowokatorze, cuchnie ci z pyska prowokacją, trollu.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @kiker1 Podaj jakikolwiek dowód, że ta rzekoma kolizja twojej kuzynki miała w ogóle miejsce. Na stronach KW policji nie ma o tym żadnej wzmianki. Co do oświetlenia natomiast przepisy wyraźnie to precyzują i światełko na plecaku na pewno przepisowe nie jest. I nie licz na żadne kandele, ponieważ żaden patrol policji nie będzie w stanie tego zmierzyć. I na koniec już - nie jestem zwolennikiem jeżdżenia na rowerze bez oświetlenia, zwłaszcza poza miastem, na lokalnych, nieoświetlonych drogach. Nie znoszę jedynie notorycznego jazgotu cyklofobów, którzy ten problem wyolbrzymiają, wspominając o nim nawet w komentarzach, pod artykułem, który dotyczy kompletnie innych spraw...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @rycyna_olga Mało kogo obchodzi, co ty widziałeś. Jako człowiek chory z nienawiści do rowerzystów jesteś w tym temacie kompletnie niewiarygodny. Powinieneś się leczyć, bo cyklofobia wywołuje u ciebie niepotrzebną agresję. A to niestety zbyt dobre dla zdrowia psychicznego nie jest...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil Gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o transporcie, to byś wiedział, że kolizji nie trzeba zgłaszać policji. Gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o technice, to byś wiedział, że światłość źródła światła jest bardzo łatwo zmierzyć. Takie urządzenia ma drogówka, ITD, ASO a nawet inspekcja pracy. Gdybyś znał Wrocław to byś wiedział, że nawet na starym mieście są ulice bez latarni.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil jacek, przestań już szczuć. są granice.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @czechofil Jacku daj spokój
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @qwerfvcxzasd2 A ja proszę o likwidacje reszty fotoradarów. Gdy jeżdżę po kraju to dziwię się ile aut leży w rowach i wpada na barierki. Może świateł nie mieli? Przydałoby sie kierowcom trochę pokory i doświadczenia np. przed wydaniem PJ powinni nabrać praktyki w jeździe rowerem np. przez pół roku. Policjanci też mają ciemne mundury? przedwczoraj jeden autoholik potrącił policjanta na przejściu .Co do światełek to pomyśl gdyby w autach były lampy na baterie lub dynamo tracę o koło to ile aut miałyby sprawne światła.Z tego co obserwuję liczba światełek spadła wtedy gdy rowerzyści zostali przegonieni na chodniki.Z Ty zapewne jeździsz rowerem i zawsze masz sprawne światło.Pełen szacun.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Szczegół, że w ostatecznej wersji MPK jednak kibicowało uchwaleniu Planu, bo wszysko zostało poprawione i dobrze napisane.
    @biagiocanelli Nic nie zostało dobrze. Autobusy jak jeżdżą rzadko tak nadal będą jeździć rzadko, jak były stare tak będą stare, jak tramwaje były stare tak będą stare. To jest plan idealnie podsumuwujący bryndzę wrocławskiej komunikacji i ją utrwalający na kolejne lata. Do tego napisany na podstawie źle zinterpretowanych danych.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Na 15 informacji tylko dwie konkretne: budowa kładki Racławickiej i remont 5km (!) torów do Trzebnicy. Wszystko inne to albo kosmetyka, albo plany, przetargi itp.
    @kiker1 buspas na Traugutta to może i kosmetyka, ale czas przejazdu skrócił się konkretnie a ścieżki rowerowe to już zdecydowanie konkret
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @piemato A konkretnie o ile skrócił się czas przejazdu? I przejazdu czego? Bo czas przejazdu samochodem wydłużył się więcej niż "konkretnie".
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @spark5719 skrócił o całą minutę!!!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @piemato no ale mieszkańcy złożyli do WBO projekt likwidacji buspasa na Traugutta.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @miejski_aktywista Ale urzędnicy już stwierdzili, że projektu nie zakwalifikują. Wszystkie projekty mieszkańców są równe, ale niektóre są równiejsze.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @kiker1 dlatego to jest granda to całe WBO. Kpina i manipulacja. Bydlak Dutkiewicz.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0