Więcej
    Komentarze
    może się czepiam, ale niechlujstwo językowe aż kapie w materiałach gazety... "Osiągały prędkość 40 km/godz., o wiele szybszą" - jak prędkość może być szybsza?? może być większa! Tramwaj może być szybszy... "Zachowany tramwaj N, zwany "Enusią", wyremontował Klub Sympatyków Transportu Miejskiego" - i teraz możemy się cieszyć wyremontowanym Klubem... ludzie!! nie słyszeliście o stronie biernej?????????
    @grab31 mylisz niechlujstwo z niedouczeniem.
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    @zalogopeda Niedouczenie to też pewna forma niechlujstwa.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Temat ciekawy, tylko czemu artykuł został napisany tak niechlujnie? Przecież wystarczy 2 czytanie, aby zorientować się, że w takim zdaniu jest coś nie tak "Charakterystyczne przeguby były bardzo popularne wśród dzieci, które ustawiały się na przegubie."
    już oceniałe(a)ś
    12
    1
    Może ktoś pamięta iż na bazie tramwaju typu Standard powstał w latach 60-tych przynajmniej jeden zmodernizowany tramwaj (najpierw wagon silnikowy, później także doczepny). Nie wiele pamiętam - ale na pewno miał obły kształt, automatycznie zamykane drzwi (chyba harmonijkowe), nieco odmienne - czerwono-kremowe malowanie i zmodernizowany pulpit motorniczego (z kołem kierownicy w miejscu korby i elektrycznym dzwonkiem miast nożnego)
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    "Wielu wrocławian pamięta tramwaje przegubowe - ostatnie wycofano z eksploatacji dopiero w 2011 r. " A SkodyT i Twisty to przegubowe nie są ?
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    jezdzilo sie konstalem N w dziecinstwie :) pomysl na artykul fajny, ale faktycznie ilosc bledow zabija...
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    przeoczyłem czy zapomniano o ikarusach?
    już oceniałe(a)ś
    5
    3
    Kto pisał ten artykuł!? Jakiś wtórny, porażający analfabetyzm! Tego się nie da czytać! A taki interesujący temat opatrzony ciekawymi fotografiami. Wstyd! Autor natychmiast na korepetycje!
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Potwierdzam info od Łukasza, jeździł zmodernizowany zestaw /najczęściej na linii zero/, każdy chciał się nim przejechać, by zobaczyć jak motorniczy obsługuje go za pomocą kierownicy (z samochodu Syrena). Wyróżniał się wówczas nowoczesną /na tle innych wozów/ stylistyką. Nie omówiono też wozów doczepnych o charakterystycznych obłych zakończeniach przodu i tyłu. Miały numery od 3001 do 3008 i jeździły na linii 7, a siedziało się w nich bokiem do kier. jazdy, gdyż siedzenia to długie ławki wzdłuż wagonu po obu jego stronach...
    @wesoly.wyborcza Znalazłem go! phototrans . pl / 14,149004,0,Linke_Hoffman_LH_1075 . html :-)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0