Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Gabinet stomatologiczny, sprzedaż materiałów budowlanych czy korporacja z branży finansowej? Nie ma znaczenia rodzaj działalności, wielkość firmy ani budżet, jaki masz. Czy oferta twojej firmy to odpowiedź internetu na zapytanie użytkownika?

O tym, jak ta odpowiedź powinna być sformułowana, żeby zdobyć zaufanie, a w rezultacie budżet klienta w najnowszym podcaście "Gazety Wyborczej Wrocław" mówi Dawid Kasprzyk, prezes zarządu Strategiczni.pl – agencji marketingu internetowego z Wrocławia, specjalizującej się w marketingu w wyszukiwarkach dla branży IT, e-commerce oraz usług. Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć, by zdobyć nowych klientów, zarezerwuj nieco ponad 30 minut i posłuchaj wskazówek eksperta, którego firmę - obok wiedzy i specjalizacji - zbudowała internetowa widoczność jego klientów.

W rozmowie prowadzonej przez Michała Karbowiaka z Concordii Design Wrocław usłyszycie, jak nie schować się w internecie i w jaki sposób sprawić, że klient zdecyduje się na waszą ofertę, a nie konkurencji. Wszystko konkretnie i merytorycznie, a do tego w kontekście dzisiejszych wymagających realiów.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.