Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Pasażerów będą wozić tramwaje: eNusia, czyli tramwaj 4N1 z 1960 r., przegubowiec 102Na z 1972 r. oraz pojedynczy wagon 105Na.

Pojawią się też autobusy: Jelcz 080, Jelcz M11, Jelcz m121mb, Ikarus 260 oraz – po raz pierwszy na linii we Wrocławiu – Jelcz 272Mex #369, czyli kolejny już „ogórek".

W tym roku uruchomione zostaną trzy linie obsługiwane taborem zabytkowym: tramwajowa M1 na trasie po centrum miasta oraz autobusowe M2 z Opery na ul. Pełczyńską i M3 z Opery do Centrum Historii Zajezdnia przy ul. Grabiszyńskiej. Przejazd specjalnymi liniami jest bezpłatny.

Trasa linii tramwajowej M1: Opera – Świdnicka – Podwale – Krupnicza – Kazimierza Wielkiego – Szewska – Grodzka – Most Uniwersytecki – Drobnera – Plac Bema – Sienkiewicza – Wyszyńskiego – Most Pokoju – Plac Powstańców Warszawy – Traugutta – Oławska – Galeria Dominikańska – Skargi – Teatralna – Opera.

Trasa linii autobusowej M2: Opera – Świdnicka – Podwale – Krupnicza – Kazimierza Wielkiego – Plac Dominikański – Janickiego – Kraińskiego – Grodzka – Most Uniwersytecki – Drobnera – Łokietka – Chrobrego – Plac Powstańców Wielkopolskich (Dworzec Nadodrze) – Trzebnicka – Mosty Trzebnickie – Broniewskiego – Obornicka – Pełczyńska – Pełczyńska (Muzeum Militariów).

Trasa linii autobusowej M3: Opera – Świdnicka – Arkady – Piłsudskiego – Plac Legionów – Grabiszyńska – Grabiszyńska (Centrum Historii Zajezdnia).

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.