Według badania Gartnera aż 60 proc. firm pracuje zdalnie. W takich warunkach pracownicy spędzają trzy razy mniej czasu ze swoimi menedżerami i zespołami. Jak w takiej sytuacji poznać umiejętności, którymi dysponuje firma? W nowych warunkach potrzeba nowych rozwiązań.
Nawet przed pandemią, według badania Mercera (consulting HR), 40 proc. firm nie zna umiejętności swoich pracowników. To dotkliwe zwłaszcza teraz - w pandemii i konieczności pracy zdalnej. Podczas piątkowego wydarzenia uczestnicy porozmawiają o tym, jak zarządzać talentami pracowników w pracy zdalnej, z wykorzystaniem trendu human cloud i sztucznej inteligencji.
Dzięki analityce talentów możliwe jest poznanie twardych i miękkich umiejętności zespołu.
"Rezygnacja ze sztywno zdefiniowanych ról pozwala na szczegółowy wgląd w umiejętności zespołu. To pozwala lepiej dopasować zadania do talentów, przez co zwiększymy wydajność, satysfakcję z pracy i podtrzymamy motywację wśród pracowników" - zapowiadają webinar organizatorzy.
I dodają: "Firmy potrzebują nowych pracowników. Wirtualny rynek talentów zapewnia dostęp do nieograniczonej puli specjalistów, dzięki której pracodawcy mogą uzupełniać swoje zespoły, pomijając żmudny i kosztowny proces tradycyjnej rekrutacji. Wsparcie sztucznej inteligencji daje możliwość dopasowania kandydata do konkretnych, wymaganych przez pracodawcę umiejętności".
W dyskusji wezmą udział specjaliści:
Webinar poprowadzi Artur Karda z firmy Stermedia, dyrektor ds. transformacji cyfrowej, były dziennikarz.
Spotkanie jest bezpłatne i skierowane do osób odpowiedzialnych za działania HR w firmach. Aby wziąć w nim udział, trzeba się zarejestrować TUTAJ .
Wydarzenie, które odbędzie się w piątek, 18 grudnia, o godz. 12, organizuje wrocławska inicjatywa HRtech Hub.
Wszystkie komentarze