W nowych salonach najważniejsza jest przestrzeń – czas małych, ciasnych, ciemnych i przepełnionych „sklepów” minął, współczesne obiekty są przeszklone i jasne. Dba się w nich o przyjemne okoliczności towarzyszące wizycie w tym miejscu, takie jak muzyka i zapachy.
Oczywiście muszą się tu pomieścić wszystkie modele oferowane przez producenta, salon ma być kompleksowy i funkcjonalnością odpowiadać dwóm ścieżkom kontaktu z klientem.
Pierwsza zaczyna się od reprezentacyjnej recepcji, wiedzie przez kameralne, wręcz salonowe przestrzenie do negocjacji i konfiguracji samochodu aż po strefę jego wydania. Druga to ścieżka serwisowa – na niej pojawiają się dodatkowe miejsca, takie jak strefa aktywnego przyjęcia samochodu, gdzie można razem z doradcą dokonać wstępnych oględzin i identyfikacji problemu.
Dokładnie w połowie marca ruszył we Wrocławiu trzeci salon marki Skoda. Jest dopełnieniem dotychczasowej oferty Motorpolu Wrocław, na którą składają się salony marek Volkswagen, SEAT, Cupra oraz salony sprzedaży samochodów używanych. Nowe miejsce znajduje się przy ulicy Karkonoskiej i zajmuje powierzchnię 637 metrów kwadratowych, w przestrzeni budynku wyeksponowanych jest szesnaście samochodów.
Obecne wyposażenie salonu w ciągu najbliższych tygodni zostanie rozszerzone o najnowsze narzędzia digitalowe, które umożliwią odwiedzającym zapoznanie się z pełną ofertą marki – iPady, z których będą mogli korzystać klienci, zastąpią tradycyjnych tak zwanych cichych sprzedawców. Znajdzie się tu także interaktywny stół z ekranem dotykowym oraz ściana wideo, a na wszystkich urządzeniach zainstalowana będzie aplikacja towarzysząca klientowi i doradcy przez cały proces zakupowy.
Nowy salon już działa, ale jego huczne i w pełni oficjalne otwarcie odbędzie się w sobotę, 1 czerwca, podczas pierwszych urodzin firmy Motorpol Wrocław.
Oczywiście salon to także serwis, choć w tym wypadku nie jest on przypisany wyłącznie do niego: sporą część terenu należącego do Motorpolu Wrocław zajmuje miejsce przeznaczone do napraw i przeglądów samochodów marek, które reprezentuje wrocławska firma. W tym ogólnym autoryzowanym serwisie znajduje się trzydzieści podnośników dla samochodów osobowych oraz trzy podnośniki do 6,5 tony. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 16 900 metrów kwadratowych.
W maju w podwrocławskiej Długołęce otwarty zostanie nowy salon marki Hyundai. Należy do firmy Nawrot, która od ponad ćwierć wieku funkcjonuje na lokalnym rynku motoryzacyjnym i jest autoryzowanym dealerem marek Renault i Dacia. Właśnie poszerzyła działalność o samochody marki Hyundai.
Standard nowego salonu i serwisu będzie dostosowany do najnowszych ogólnoświatowych wymogów południowokoreańskiego giganta motoryzacyjnego, a o kompleksową obsługę klientów zadba zespół specjalistów z zakresu sprzedaży, kredytów, leasingu i ubezpieczeń oraz wykwalifikowany zespół techniczny obsługujący serwis.
– Naszym celem jest zapewnienie nie tylko wysokiej klasy samochodów, ale też jakość obsługi w pełnym zakresie oraz serwisu – powiedział prezes Ken Nawrot.
Nowe miejsce usytuowane jest w Długołęce, przy głównej trasie wylotowej z Wrocławia w kierunku Warszawy, tuż obok dotychczasowych salonów Grupy Nawrot. Do dyspozycji klientów jest duży, wygodny parking i prawie cztery tysiące metrów kwadratowych przestrzeni, w ramach której przygotowano stanowiska sprzedażowe oraz oferujące usługi finansowania zakupu i ubezpieczenia.
W części ekspozycyjnej zmieści się ponad dwadzieścia aut. Firma oferuje też w pełni wyposażony autoryzowany serwis marki Hyundai, oferujący aż jedenaście podnośników i sześć stanowisk płaskich oraz prawie osiemset metrów kwadratowych recepcji bezpośredniej.
Na północy miasta, przy alei Brücknera, tuż obok istniejącego od 2012 roku salonu Volkswagena, powstaje kolejna inwestycja spółki Auto Group Polska. Będzie to Skoda Centrum Wrocław, największy i najnowocześniejszy salon i serwis mechaniczny czeskiej marki w naszym mieście.
Działka, na której znajduje się placówka, ma powierzchnię 12 500 metrów kwadratowych, z czego 5500 metrów zajmować będzie salon. Jego kubatura to aż 32 409 metrów sześciennych, co pozwoli na ustawienie jedenastu aut na ekspozycji, zorganizowanie trzech poczekalni i dwóch stref wydań pojazdów. Hala serwisowa zajmie tysiąc metrów kwadratowych, na których znajdzie się dwadzieścia jeden podnośników, profesjonalna blacharnio-lakiernia i stacja kontroli pojazdów.
Budowa salonu trwała około roku, obecnie trwają ostatnie odbiory i porządkowany jest teren wokół budynku.
– Z oferty salonu korzystać będzie można już na przełomie marca i kwietnia, natomiast duży event otwarcia odbędzie się 27 i 28 kwietnia – mówi Wojciech Kornyło z działu marketingu Auto Group Polska. – Całość będzie miała formułę dni otwartych. Przygotujemy wiele niespodzianek, a główną atrakcją będzie możliwość zobaczenia salonu „od kuchni”: udostępnione gościom będą miejsca zazwyczaj niedostępne dla klientów.
Obsługa opowie, jak pracują serwis, magazyn części i blacharnia, odbędą się jazdy próbne wszystkimi popularnymi modelami Skody. Wojciech Kornyło: – Przedstawimy ponadstuletnią historię marki i opowiemy o wartościach, jakimi się kieruje. Pokażemy historyczne modele, przybliżymy projekt WeLoveCycling, będą też zajęcia z bezpiecznej jazdy i pierwszej pomocy, konkursy z nagrodami, czeska kuchnia. Przygotowujemy także upominki dla wszystkich odwiedzających salon podczas dwudniowego wydarzenia.
Weekend otwarcia nowego salony Skody to też okazja, aby pomóc potrzebującym. W ramach inicjatywy „Skoda kręci kilometry”, charytatywnej akcji Centrum Wrocław, goście będą mieli okazje skorzystać z trenażerów. Kwota pieniędzy odpowiadająca liczbie przejechanych kilometrów przez wszystkich gości w ciągu tych dwóch dni zostanie przeznaczona na cel dobroczynny.
Wszystkie komentarze