W sklepie Nike, którego operatorem jest firma Adrenaline.pl w galerii Wroclavia zawisło pierwsze w Polsce interaktywne lustro.
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą samodzielnie dobrać produkt dopasowany do ich potrzeb. Producentem lustra jest firma Abyss Glass.
– Największą zaletą naszego lustra jest możliwość wchodzenia w interakcję z klientami. Przykładając kod kreskowy wybranego produktu do czytnika, system w kilka sekund go wyszukuje, wyświetlając informacje na jego temat na fakturze lustra. Jeśli po przymierzeniu produkt okaże się zły, klient bez wychodzenia z przymierzalni może wezwać obsługę sklepu i poprosić o inny – tłumaczy Gabriela Szymańska, jedna z ekspedientek salonu Nike we Wroclavii.
Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej
Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.
Portki okazują się za ciasne, bo rozmiarówka mała jakaś, chyba z chińskiej dupy wzięta.
I co, to lustro przyniesie mi inne portki?