Fabryka św. Mikołaja to akcja charytatywna, którą od 13 lat prowadzą „Gazeta Wyborcza Wrocław”, fundacja Agora i Kino Nowe Horyzonty. Tym razem pomagamy Stowarzyszeniu „Bonitum”, które od stycznia będzie prowadzić rehabilitację i terapię dla osób od 16. roku życia z niepełnosprawnością intelektualną. Pieniądze przeznaczymy m.in. na wyposażenie sali do integracji sensorycznej (m.in. zakup interaktywnej kurtyny światłowodowej, tunelu przestrzennego, świetlnych klocków, urządzeń do aromaterapii, roweru stacjonarnego i bieżni do rehabilitacji).
Kolejnym, dziewiątym już sponsorem tegorocznej Fabryki jest firma Volvo Polska. – To akcja z wieloletnią tradycją i, co istotne, ściśle związana z Wrocławiem, w którym Volvo jest obecne już od ponad 20 lat. W Fabrykę angażujemy się po raz dziewiąty, cieszymy się, że możemy wychodzić naprzeciw lokalnym potrzebom i wspierać społeczność naszego miasta – mówi Anna Nojszewska, dyrektor ds. komunikacji Volvo Polska.
W tym roku na rzecz Fabryki po raz kolejny pracują: Profit Development SA (Złoty Sponsor i partner akcji, przekazał 100 tys. zł), Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich „Kogeneracja” SA (Złoty Sponsor, 40 tys. zł), Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. k., Dom Aukcyjny „Dawro”, Temar Deweloper, Cargill Poland sp. z o.o., Dolnośląskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, Multi Grupa i Volvo Polska. Jak co roku Fabryka przygotuje też tysiąc paczek mikołajkowych dla uczniów z wrocławskich szkół. Rozdamy je podczas finału akcji, 5 grudnia, w Kinie Nowe Horyzonty.
Jak pomóc? Zainteresowani wsparciem Fabryki św. Mikołaja proszeni są o kontakt z Agnieszką Iwanowską (agnieszka.iwanowska@wroclaw.agora.pl) lub telefonicznie pod numerem (71) 37 17 231.
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Wszystkie komentarze