Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    streszczę artykuł - NIE MA KASY.
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    zawsze pier..lą o wspieraniu rowerów i kolei, bo to dobrze brzmi, a prawda jest taka, że nie ma wizji, ani kasy na porządne rozwiązania komunikacyjne. Wrocław ma układ drogowy sprzed 100 lat, żeby dojechac z Grabiszyńskiej w Legnicką wciąż trzeba objeżdżać Świebodzku. Dodatkowo zwęzenia i zamykanie bocznych jezdni i pakowanie ludzi w strumienie, które muszą się zakorkować.
    już oceniałe(a)ś
    6
    1
    Niestety stwierdzenie że "miasto zamierza wspierać inne sposoby poruszania się" oznacza jedynie upośledzanie i utrudnianie komunikacji samochodowej. Ale czego wymagać od bankruta.
    już oceniałe(a)ś
    7
    2
    "Wynika z tego, że choć ludzie popierają zmiany, to wciąż kupują nowe samochody." ROTFL
    Pani "dyrektorka" jest na bakier z logicznym formułowaniem wypowiedzi, a Pan profesor od dróg z mechaniką płynów.
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Ktoś wreszcie musi podjąć męską decyzję, i wyrzucić największe zawalidrogi, czyli tramwaje.
    Zamiast nich dać autobusy.
    @a.gdybym.zgolil.ten.was
    We Wrocławiu jeszcze nie zauważyli, że elektryczne autobusy będą tańsze, bardziej ekologiczne i mniej awaryjne. Kto bogatemu zabronić pielęgnować muzeum techniki.
    już oceniałe(a)ś
    2
    1
    @prawda_lezy_tam_gdzie_lezy
    We Wrocławiu zauważyli, że tramwaj zabiera znacznie więcej pasażerów, a do tego jego całkowite koszty eksploatacji są niższe od obecnie dostępnych autobusów.
    już oceniałe(a)ś
    3
    2
    @marb
    Niestety teza, że koszty eksploatacji tramwajów są niższe od autobusów jest nieprawdziwa. Nikt do tej pory nie był wstanie podać danych które by tego dowodziły. Argument, że tramwaj zabiera więcej pasażerów od autobusów nie jest wstanie zniwelować kilkunastu argumentów przeciw technologi która sprawdza się tylko pod ziemią albo na całkowicie wydzielonych trasach. Chcesz manipulować danymi twierdząc, że tramwaj jest tańszy od autobusu bo może jeździć 30 lat(zapominając, że jest 7-10 razy droższy od autobusu) ? Albo chcesz pomijać koszty budowy i eksploatacji torowiska i sieci? A może chcesz pomijać koszty środowiskowe w postaci hałasu które są dużo wyższe od autobusów? A jak ocenisz koszty związane z oszpeceniem miasta słupami linią trakcyjną? No i na koniec jak wycenisz straty które polegają na blokowaniu całej komunikacji przez zepsuty lub uszkodzony tramwaj?
    już oceniałe(a)ś
    2
    2
    @prawda_lezy_tam_gdzie_lezy
    Otóż to :)
    Ten pojazd właściwie nie ma zalet! Nawet nie jest cichy, mimo że napędzany silnikami elektrycznymi :(
    już oceniałe(a)ś
    2
    1