Więcej na ten temat
Komentarze
Zaloguj się
Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
"Nadal zresztą na jednej z jezdni autostrady nr 18 w stronę Berlina trzeba borykać się z mocno nierównymi betonowymi płytami." To nieprawda. Twierdzenie z tego zdania jest prawdziwe dla drogi krajowej nr 18 (DK 18), a nie dla autostrady nr 18 (A 18). Ta druga ma 7 km długości, dwie betonowe jezdnie po dwa pasy i kończy się w Golnicach
@A.K. M. (AKM) "... jest prawdziwe dla drogi krajowej nr 18 (DK 18), a nie dla autostrady nr 18 (A 18). Ta druga ma 7 km długości" Prawda ! Ciekawe dlaczego pismaki uparły się na tę "autostradę". A i DK18 w stronę Berlina (czyli jezdnia północna) ma na sporej długości ma całkiem niezłą, kilka lat temu odnowioną nawierzchnię + pas awaryjny. Owe nierówne betonowe płyty- S-K-A-N-D-A-L !!!!!!!!!! - to PRZECIWNY KIERUNEK a NIE w stronę Berlina !
@erhapl nie odwnowioną ale całkiem nową. Niemcy zbudowali tylko południowa nitkę ktora jest teraz w oplakanym stanie i powinna bć zamknieta moim zdaniem. Nitka północna (w kierunku Berlina jak raczyłeś zauważyć) jest zbudowna od podstaw.
@ja.szela Masz rację. Mea Culpa. Pozdr.
a prezesem Stalexport Autostrada małopolska jest były minister transportu i gospodarki, Emil Wąsacz, który udzielił koncesji by potem usiąść na ciepłym i dobrze płatnym fotelu. taki nasz Gerhard Schroeder, nie ta półka oczywiście, ale nasza, rodzima, na naszej piersi wyhodowana pijawka.
@mimblaumim To jest synergia czy symbioza, czy cuś, biznesu i spraw publicznych. W polskim wydaniu.
już oceniałe(a)ś
@mimblaumim W dodatku od lat nie chcą ujawnić zapisów umowy. Podobno zawiera klauzurę zakazującą rozbudowy dróg alternatywnych.
@erhapl Klauzura jest w zakonie. Klauzula w dokumencie. Tajne dodatki w końcu wyjdą na jaw.
Hitlerowska autostrada miała przynajmniej pasy awaryjne!
@kaczyzmowi_stop nie mała!