2/9
zamknij < >
Zdjęcie numer 2 w galerii - Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]

Wykonano na zlecenie WBP Zabrze Sp. z o.o. Źródło: http://wizualizacje.net/portfolio/320/

Tramwaj na Jagodno pojedzie wzdłuż ul. Buforowej, która jest obecnie przebudowywana. Projekt na razie nie uwzględnia budowy torowiska
  • Zdjęcie numer 1 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 2 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 3 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 4 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 5 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 6 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 7 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 8 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
  • Zdjęcie numer 9 w galerii Przebudowa Buforowej. Co się zmieni po realizacji inwestycji [WIZUALIZACJE]
Komentarze
Bez linii tramwajowej ta inwestycja nie ma większego sensu, bo ludzie chętniej będą korzystać z samochodów = korki pozostaną, albo nawet będą większe.
już oceniałe(a)ś
47
5
A co z linią kolejową do sobótki?? Tam jest teraz kolizyjny przejazd. Linia jest chyba nieczynna, ale mogłaby stanowić dogodny alternatywny dojazd do centrum z Bielan i Ołtaszyna. Wszytstkie większe miasta w Polsce robią coś w kwestii budowy kolei aglomeracyjnej, która jest jedynym sposobem no skłonienie ludzi dojeżdżających do pracy do miasta do zostawienia samochodu (Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto). Jedynie nasz ratuszowy głupek ciągle buja w obłokach i buduje kolejne muzea.
@maks-777 Popieram tą opinię jak najbardziej. Od dawna piszę, że to prezydent bogatych Wrocławian (ordery, goździki, rauty, bale, przyjęcia, flesze). Taki przystojny i elokwentny, bawi się i trwoni nasze pieniądze jak hrabia. Dla normalnych i przeciętnych mieszkańców miasta nic, albo prawie nic nie robi. Wszystkie jego pomysły i realizacje przynoszą straty, którymi wcale się nie przejmuje. Wreszcie nie ponosi tego kosztów.
już oceniałe(a)ś
7
1
@maks-777 Póki co, to szlak kolejowy do Sobótki wraz z przyległymi terenami jest własnością PKP i miasto niewiele ma tu do powiedzenia, a w zasadzie nic.
już oceniałe(a)ś
0
0
Co za idiotyzm - wpompujmy jeszcze więcej autek z Żernik, Iwin czy Radomierzyc. Miasto samo zachęca ludzi do wyprowadzki poza swoje granice i indukuje suburbanizację takimi inwestycjami. Wizualizacje też "smakowite" - te wygrodzenia, zatoczka autobusowa, esowanie chodnika i ddr, No i oczywiście "skromna" skala.
@Bartosz Kołodziej Po treści komentarza widać, że jest Pan mieszkańcem Jagodna. Argument z "wpompowywaniem autek" z podwrocławskich wsi jest kuriozalny. Osobiście codziennie dojeżdżam tą drogą (Buforowa koło "Biedronki") i widzę, że w godzinach 6.30 - 8.30 DOSŁOWNIE CO DRUGI samochód jadący w kierunku centrum wyjeżdża właśnie z osiedlowej uliczki Vivaldiego (osiedle "Cztery Pory Roku"). Sugeruje Pan, że po przebudowie drogi na szerszą mieszkańcy nowego Jagodna spontanicznie zaczną jeździć komunikacją miejską? Wątpię.
już oceniałe(a)ś
3
2
- jakim cudem UE da pieniądze na inwestycję prosamochodową skoro wszyscy trąbią o ekologii i tramwajach? - jakim cudem Dutkiewicz chce poszerzyć wiadukt skoro nie ma pieniędzy a PKP nie zapłaci? a gazeta swoje - "co się zmieni'. NIC SIE NIE ZMIENI BO CALA KASA POSZLA W NFM STADION WORLD GAMESY ESK
już oceniałe(a)ś
19
5
Jagodno, Wojszyce i przyległości się rozbudowują na potęgę, a Buforowa jak była, tak jest wąska, bez chodnika, ścieżki rowerowej i nie ma tramwaju.
już oceniałe(a)ś
9
0