Grupa Me & My Friends to agencja interaktywna, która we Wrocławiu działa już ponad 12 lat. Obecnie w jej skład wchodzą cztery spółki: Me & My Friends, MoveApp, The Dust i Brand Voice.

Grupa współpracuje zarówno z takimi polskimi markami jak Open’er Festival, Lubella i Tymbark, ale i z globalnymi, jak Adidas, Toshiba czy T-Mobile.

W 2016 r. podpisała jedną z kluczowych umów z The IFAB (International Football Association Board), czyli Międzynarodową Radą Piłkarską. To organizacja powstała w 1882 r., która zajmuje się tworzeniem oraz nowelizacją przepisów gry w piłkę nożną i futsal (wersja halowa). – Dostaliśmy zapytanie o realizację witryny, ponieważ wcześniej komunikacja The IFAB odbywała się jedynie poprzez zakładkę na stronie FIFA – opowiada Jakub Wolff.

Jak tłumaczy, wygrali przetarg dzięki kompleksowej ofercie. Jako agencja interaktywna mogli stworzyć nie tylko stronę internetową, ale także poprowadzić pierwsze globalne biuro prasowe oraz wprowadzić The IFAB w świat social mediów.

Pozostało 84% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej